Naar aanleiding van diverse telefoontjes van inwoners hebben wij de volgende technische vragen aan de gemeente gesteld. Om te komen tot een Gebiedsvisie Centrum zijn ondernemers, (direct)omwonenden, inwoners en andere belanghebbenden uitgenodigd voor diverse bijeenkomsten om hun bijdrage/inbreng te leveren voor deze Gebiedsvisie Centrum. Zoals aangegeven hebben diverse (direct)omwonenden ons laten weten dat zij niet voor alle bijeenkomsten of helemaal niet zijn uitgenodigd. Ondanks telefonisch contact - na de eerste bijeenkomst - met de gemeente waarbij de toezegging werd gedaan deze personen voor de eerst volgende bijeenkomst(en) wel uit te nodigen, werd de toegezegde uitnodiging niet naar deze personen verzonden. Wat is hier mis gegaan, gezien de indruk van de betrokkenen dat ze alsnog een uitnodiging zouden krijgen en toch niet hebben gehad? Waarom zijn - ondanks de toezeggingen - de personen die geen uitnodiging hadden ontvangen - niet alsnog uitgenodigd? Wat waren de criteria om personen uit te nodigen?