Nieuws van politieke partijen in Ridderkerk inzichtelijk

6 documenten

Raad brengt bezoek aan VRR

Echt voor Ridderkerk Echt voor Ridderkerk Ridderkerk 06-09-2023 09:26

Op dinsdag 5 september brachten Jim Kloos en Cora van Vliet, samen met andere raads- en burgerleden, wederom een bezoek aan de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (VRR) en de Meldkamers Ambulance, Brandweer en Politie. Ongelofelijk hoe hard deze mensen elke dag weer voor de inwoners in de regio werken. Het aantal telefoontjes op jaarbasis loopt in de duizenden. En ongeveer 60% van de 112-meldingen is onterecht (zakbellen, grapjes uithalen, enzovoort).

We kregen uitleg over de plannen 2023-2026, een toelichting op de werkwijze van de VRR, het reilen en zeilen op de diverse meldkamers. Een nuttig bezoek dat ons een goed inkijkje gaf. Maar ook een prachtig ‘uitkijkje’. Zie de foto hiervan. 🙂

Waarom klantenservice uitbesteden?

D66 D66 Ridderkerk 22-10-2021 19:39

In een notendop: door diensten waarin je niet gespecialiseerd bent uit te besteden, kun je je beter concentreren op jouw kernactiviteiten en een superieure output leveren voor jouw klanten. Je hoeft geen tijd en geld te besteden aan het opleiden van nieuwe werknemers en het betalen van hun salarissen en voordelen. Door meer capabele werknemers toe te laten de werklast van de klantenondersteuning op zich te nemen, verbeter je ook dat aspect van het bedrijf.

Door klantenservice FBTO uit te besteden kun je uiteindelijk een veelzijdigere organisatie worden dan wanneer je jezelf te veel uitput door alles intern te doen. Dit alles kan leiden tot hogere winsten en meer mogelijkheden om het bedrijf uit te breiden.

Hoe houdt outsourcing gelijke tred?

Als gevolg van het internet en de prevalentie van mobiele apparaten, is de winkelier-klant ervaring en relatie geëvolueerd. Bijvoorbeeld, consumenten zijn niet langer tevreden met alleen het ontvangen van ondersteuning van 8:00 tot 5:00, en ze verwachten in staat te zijn om vragen of zorgen aangepakt te krijgen van meerdere kanalen. Outsourcingsleveranciers onderkennen deze en andere veranderingen en zijn mee geëvolueerd om aan zakelijke behoeften te voldoen zonder de klanttevredenheid op te offeren.

De beste callcenters hebben de diensten die ze leveren verfijnd. Sommige specialiseren zich in bepaalde vormen van klantencommunicatie, zoals het opnemen van bestellingen of helpdeskservices. Anderen kunnen zeer bedreven worden in bepaalde sectoren en sommigen gebruiken de nieuwste technologie om interacties te beheren voor de hoogste klanttevredenheid. Vaak zal een centrum een combinatie van deze en andere methoden toepassen.

De callcenters van vandaag zijn niet dezelfde als die van een decennium of langer geleden. Outsourcing van klantenondersteuning zal zich blijven aanpassen om aan de behoeften van klanten en bedrijven te voldoen.

Voor- en nadelen van uitbesteding van klantenservice

Naast kostenverlaging, efficiencyverhoging, controle, uitbreiding van jouw middelen en beter risicobeheer zijn er nog andere voordelen aan het uitbesteden van de klantenondersteuning van jouw bedrijf:

Klantenondersteuning door derden geeft je de flexibiliteit om te schalen en snel in te spelen op fluctuerende vraag. Aanbieders kunnen meertalige ondersteuning bieden wanneer dat nodig is. Je kunt langer ondersteuning bieden, in plaats van alleen tijdens kantooruren. Outsourcing providers hebben vaak toegang tot de nieuwste technologie en infrastructuur. Een callcenter met veel agenten kan de responstijden van de klantenservice verkorten, wat de klanttevredenheid verhoogt. Veel providers bieden ondersteuning via meerdere kanalen, waaronder online chats, e-mail en sociale media.

Voordat je besluit om de klantenservice uit te besteden, is het ook belangrijk om rekening te houden met valkuilen die misschien niet ideaal zijn voor jouw bedrijf. Bijvoorbeeld:

Gebrek aan controle is een van de grootste potentiële nadelen, aangezien je een bedrijfsfunctie aan iemand anders uit handen geeft. Een outsourcingprovider kan onvoldoende kennis hebben van de producten/diensten van jouw bedrijf, wat tot uiting kan komen in hun ondersteuning van jouw klanten. De kwaliteit van de geleverde dienst kan niet overeenkomen met wat je wilt of verwacht. Beperkende contracten kunnen jouw vermogen aantasten om te veranderen als iets niet werkt. Met een outsourcingprovider die een strategische partner is en investeert in de missie van jouw bedrijf en die zich ook inzet voor een uitstekende dienstverlening, kunnen deze nadelen worden aangepakt en verlicht.

Lees ook: De voor- en nadelen van side bars

Uitreiking vrijwilligersprijzen

PvdA PvdA Ridderkerk 03-01-2019 07:57

Tijdens de gemeentelijke nieuwjaarsbijeenkomst werden gisterenavond ook weer de vrijwilligersprijzen uitgereikt voor de vrijwilliger van het jaar en de groep vrijwilligers van het jaar. Uit de drie genomineerden voor de individuele Jaap van der Graafprijs (Christa Groshart, Emmy Mulder en Maissa Hamade) werd Emmy Mulder gekozen als vrijwilliger van het jaar. Voor de groepsprijs waren er drie genomineerden: de vrijwilligers van buslijn 601, de vrijwilligers van de Wereldwinkel en de vrijwilligers van de Ridderkerkse brandweer. De Ridderkerkse brandweer nam uiteindelijk de groepsprijs in ontvangst. Naast de felicitaties voor de vrijwilligers van het jaar willen we alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet voor de Ridderkerkse samenleving. Voor ons zijn jullie allemaal winnaars.

Het bericht Uitreiking vrijwilligersprijzen verscheen eerst op PvdA Ridderkerk.

Gisteravond stond het strategisch ...

VVD VVD Ridderkerk 31-10-2018 07:00

Gisteravond stond het strategisch beleidsplan 2019-2022 van de politie eenheid Rotterdam op de agenda van de commissie 'Samen Leven'. De politie heeft in een presentatie uitgelegd welke ontwikkelingen zij zien voor de komende jaren en hoe zij daar op inspelen. Ook hebben ze uitgebreid toegelicht wat dit voor Ridderkerk betekent. Het is mooi om te zien dat wij in Ridderkerk goede politiemensen hebben met hart voor de veiligheid van onze inwoners.

Veiligheid creëren we samen! ...

Partij 18PLUS Partij 18PLUS Ridderkerk 13-06-2018 11:40

Veiligheid creëren we samen! Partij 18PLUS heeft de veiligheid van ons Ridderkerk hoog op de agenda staan. Veiligheid is natuurlijk een ruim begrip. Denk aan drinkwater- en luchtkwaliteit, gevaarlijke verkeerssituaties, buurtpreventie, etc. Toch denk je bij het woord veiligheid al snel aan ‘meer blauw op straat’ 👮‍♂🚓. Dinsdag waren wij te gast bij de Ridderkerkse politie in het politiebureau aan de Kievitsweg. Een zeer leerzaam en verhelderend bezoek. Een duidelijke boodschap was dat men het niet alleen kan. Door het opzetten van whatsapp groepen, zoals de succesvolle pilot welke nu in Rijsoord loopt, wordt er een netwerk gecreëerd dat veiligheid in al onze wijken moet bewerkstelligen. ✅ De grootste tip die wij gekregen hebben is: ‘Ziet u iets verdachts of bent u getuigen van een misdaad of noodsituatie; BEL 112 ☎.’ Dit verhoogt de kans op pakken en hulp. De politie rijdt liever een keer te veel dan te weinig! U kunt ook altijd informatie en tips kwijt bij uw wijkagent, want met uw extra ogen maken we het met alle inwoners veiliger en prettiger in Ridderkerk.💪 Met dank aan: Politie Ridderkerk

Vanavond hebben vier leden van de ...

VVD VVD Ridderkerk 12-06-2018 20:24

Vanavond hebben vier leden van de VVD Ridderkerk de voorlichting van de politie op het politiebureau van Ridderkerk aan de Kievitsweg bijgewoond. We zijn bijgepraat door de enthousiaste agenten van het team over de structuur, werkwijze en aandachtsgebieden. Maar ook over nieuwe ontwikkelingen zoals het schip op de Waal, wat een goed voorbeeld is van hoe de veiligheid op het water wordt verbeterd. De belangrijkste boodschap aan alle raads-, burgerleden en inwoners van Ridderkerk was: 'Als je iets ziet, meldt het dan'. Dat kan telefonisch maar ook via de email, want alleen als de politie informatie krijgt kunnen ze optreden. Het is mooi om te zien dat we in Ridderkerk gedreven en trotse politiemensen en wijkagenten hebben die zich inzetten voor onze veiligheid!

Zie je content die volgens jou niet op deze site hoort? Check onze disclaimer.