Nieuws van politieke partijen in Ridderkerk inzichtelijk

2 documenten

Is Kerastase het beste luxe haarproduct?

D66 D66 Ridderkerk 15-03-2022 21:09

De gemiddelde vrouw geeft in haar leven meer dan 50.000 euro uit aan haarverzorging.

Daarin is alles begrepen van trimbeurten in de salon tot speciale behandelingen.

We willen allemaal dat ‘geweldige haardag’-gevoel, dus is het logisch dat we bereid zijn geld uit te geven aan de producten en diensten van de salon waarvan we denken dat ze ons zullen helpen dat gevoel te krijgen.

Als je echter vertrouwt op drogisterijproducten, kan het zijn dat je je geld verspilt.

Investeren in luxe haarproducten is een slimmere keuze en je zult een significant verschil zien in de resultaten die je krijgt als je ze gebruikt.

Er zijn heel wat luxueuze haarproducten op de markt. Welke is het beste voor jouw haar? Lees verder om alles te leren wat je moet weten over Kerastase shampoo.

Kerastase producten in het bijzonder staan bekend om de manier waarop ze jouw haar transformeren en jou een salon-kwaliteit look en feel geven.

Hieronder vertellen we je alles wat je moet weten over Kerastase en waarom luxe haarproducten de prijs waard zijn.

Waarom zijn luxe haarproducten de moeite waard?

Als je gaat investeren in luxe haarproducten zoals Kerastase, moet je weten wat je krijgt bij je aankoop.

Je moet ook weten wat het verschil is tussen zo’n product en een minder duur product dat je bij de drogist kunt kopen.

Als je haarverzorgingsproducten bij de drogist koopt, krijg je minder hoogwaardige ingrediënten die jouw haar echt voeden.

Drogisterijproducten kunnen dezelfde ingrediënten bevatten als luxueuze haarproducten, maar in een veel lagere concentratie. Het verschil wordt gemaakt door chemicaliën en vulstoffen, die minder duur zijn, waardoor de kosten van drogisterijproducten laag blijven.

Producten uit het hogere segment hebben deze actieve ingrediënten in veel hogere concentraties en hoeven geen chemische stoffen en vulstoffen te gebruiken.

De ingrediënten in producten zoals Kerastase zijn gebaseerd op vitaminen en mineralen om je haar echt van buitenaf te voeden, in plaats van het alleen aan de oppervlakte te hydrateren.

Met duurdere producten gebruik je minder, maar krijg je meer

Omdat luxueuze haarproducten een hogere concentratie actieve ingrediënten bevatten, hoef je er niet zoveel van te gebruiken om hetzelfde effect te krijgen.

Als je in het verleden een shampoo van een drogisterij hebt gebruikt, ken je misschien het gevoel dat je een grote hoeveelheid van het product in één keer moet gebruiken om het luxueuze schuim te krijgen dat je wenst.

De producten van Kerastase zijn zo samengesteld dat je er minder van hoeft te gebruiken om het gewenste resultaat te krijgen.

Dit verlengt de levensduur van het product, dus hoewel je meer geld investeert, hoef je minder vaak een voorraad aan te leggen. Op de lange termijn zal het de moeite waard zijn.

Producten zijn afgestemd op de resultaten die jij wilt

Niet iedereen heeft dezelfde haardoelstellingen omdat niet iedereen dezelfde natuurlijke body of textuur heeft. Als je fijn haar hebt, wil je misschien een product dat olie bestrijdt, terwijl iemand met pluizig haar misschien meer glans wil.

Het brede gamma Kerastase producten maakt het u gemakkelijk om het juiste product te vinden voor het haarprobleem dat je probeert op te lossen.

Verschillende shampoos, haarmaskers en primers bieden een verzorgingskwaliteit op salonniveau. Ze bieden specifieke resultaten – zoals verbeterde glans, of versteviging en herstel – zodat jij jouw haar precies kunt geven wat het nodig heeft.

En als je niet precies weet wat jouw haar nodig heeft, kun je een paar eenvoudige vragen beantwoorden om een diagnose te stellen.

Als je weet wat voor soort haar je hebt en met welke problemen je te maken kun je gemakkelijk de producten kiezen die je de beste resultaten zullen geven.

Als je weet wat voor soort haar je hebt en met welke problemen je te maken kunt krijgen, kunt je gemakkelijk de producten kiezen die jou de beste resultaten zullen geven.

Lees ook: 3 Voordelen van werken in recruitment

Wat zijn de voor- en nadelen van een abonnement?

D66 D66 Ridderkerk 30-04-2020 12:37

Vroeger kochten we dvd’s, maar nu betalen we voor onbeperkte toegang tot films op aanvraag. Ooit kochten we muziek, maar nu streamen we wat we willen, wanneer we het online willen. Zelfs het koken – een van de oudste vaardigheden van de mens – is verstoord door de levering van voedsel.

In feite gebruiken 58 miljoen mensen in Nederland-89% van de volwassen bevolking een of andere vorm van abonnementsdienst. Wat ooit het meest werd geassocieerd met de tijdschriftenindustrie is nu de manier waarop veel bedrijven hun producten of diensten in rekening brengen, wat van invloed is op hun volledige verkoopbeheeractiviteiten.

Het lijkt een enorme kans. Maar is het wel het juiste model voor jouw bedrijf? Het antwoord is niet zo eenvoudig. Laten we eens kijken naar een paar voors en tegens:

P.s. Ben je juist opzoek naar een dienst die je helpt al je abonnementen op te zeggen? Ga dan naar directopzeggen.nl/

Voordeel Kan beter zijn voor de cashflow

De ondernemers zullen de verschillen tussen de operationele kosten en de kapitaalkosten uit de eerste hand kennen. Sommige bedrijven proberen zelfs zoveel mogelijk van hun uitgaven als Opex over Capex te krijgen, dus inkomsten worden in het bedrijf gedruppeld in plaats van dat ze er onregelmatig in worden gedumpt.

Abonnementsdiensten kunnen juist om deze reden beter beheersbaar zijn. In plaats van klanten die je één keer een bedrag ineens geven, spreid je hun betalingen over de maanden of jaren. Dit betekent dat je jouw cashflow gemakkelijker kunt voorspellen, met meer zekerheid over wat voor geld er binnenkomt en wanneer.

Veel consumenten geven de voorkeur aan lagere, frequentere en beter beheersbare uitgaven, wat waarschijnlijk ook de reden is dat de verkoop van abonnementen het afgelopen jaar met 11% is gestegen. Een abonnementsprijsmodel zou dus goed kunnen werken voor zowel de financiën van jouw klanten als die van uzelf.

Nadeel Jouw klanten willen het misschien niet

Ja, het heeft geen zin om jouw verkoop- en prijsstrategieën te vernieuwen om tegemoet te komen aan de abonnementseconomie als uw klanten niet willen dat jouw goederen of diensten op die manier worden verpakt.

Dus wie houdt zich in grote lijnen bezig met abonnementsdiensten? Vandaag de dag besteedt de gemiddelde volwassene in Nederland ongeveer 20 Euro per maand aan abonnementsdiensten, met 35-54-jarigen die over het algemeen het meest betrokken zijn, met een gemiddelde van 60 Euro.

Op een meer individueel niveau, zullen bedrijven die abonnementsdiensten overwegen, zelf moeten uitzoeken of hun klanten wel in staat zijn om te veranderen. Klantrelatiebeheer (CRM) software en verkoop apps bieden hier inzicht in.

CRM-tools kunnen worden gebruikt om uw klanten beter te begrijpen. Ook geven sales apps je direct inzicht in welke van jouw producten regelmatig genoeg verkopen om wellicht een terugkerend abonnementsverkoopmodel te rechtvaardigen, en welke producten je zou kunnen bekijken om te bundelen voor een aantrekkelijker abonnementspakket. Jouw datadashboard zal je helpen om al deze informatie op één plaats te zien.

Lees ook: Verschillende soorten belasting in Nederland