Na een gesprek met het KCC (Klant Contact Centrum) wat ons goed bevallen is, gaan we nu in gesprek over het baliecontact en de gastvrouwen die rondlopen in het stadhuis van Almere. We hebben maandag 7 mei een gesprek met burgerzaken om te kijken of we het allemaal wat mens- en contactvriendelijker kunnen maken. We denken bijv. aan een kleine balie waar men toch geholpen kan worden zonder afspraak en waar je terecht kunt als je met iemand een afspraak hebt in het stadhuis. Nu moet je diegene zelf bellen in de stadhuishal. Ook voor mensen die moeilijk overweg kunnen met een computer zal dit zeker een oplossing zijn. Onze vraag aan U is, waar loopt U tegenaan als U het stadhuis van Almere binnenloopt. Wij horen dat graag van U. (Misschien bereiken we uiteindelijk toch nog meer, dan als we wel zetels hadden behaald 😉, maar uiteraard zaten we toch liever in de raad zelf) Ons motto is: De burgers zijn er niet voor ‘t stadhuis, maar het stadhuis is er voor de burger. Dus Almeerders laat van je horen 😃