Deze week twee schriftelijke vragen ingediend: A. Werkzaamheden in het gemeentehuis Toelichting: Afgelopen week hebben wij geconstateerd dat er een bedrijf uit Terborg werkzaamheden aan het uitvoeren was in het gemeentehuis te Maurik. Het college/de burgemeester wordt verzocht de volgende vragen schriftelijk te beantwoorden: 1. Klopt het dat er werkzaamheden zijn verricht door een bedrijf uit Terborg? 2. Zo ja, waarom? 3. Zijn er vooraf lokale bedrijven benaderd? 4. Zo nee, waarom niet? B. Terugkoppeling aan inwoners, verenigingen en bedrijven. Toelichting: Via de social media kanalen, maar ook wat er aan ons verteld wordt, blijkt dat er soms geen of zeer late terugkoppeling is vanuit de ambtelijke organisatie richting verenigingen, bedrijven en inwoners. Het college/de burgemeester wordt verzocht de volgende vragen schriftelijk te beantwoorden: 1. Kan de gemeente aangeven wat de status van een lopende vraag is? 2. Is het mogelijk de vragensteller pro-actief te informeren over de voortgang? 3. In hoeveel gevallen is er sprake van overschrijding van normtijden? 4. Hoeveel gevallen worden er niet afgehandeld? 5. Is er een back-up systeem? Bijvoorbeeld als er iemand ziek is, pak iemand anders van de organisatie het dan op. 6. Ligt er een traject volg systeem in het verschiet? Zo gauw de antwoorden binnen zijn, melden wij dat op onze Facebook!