De menselijke maat binnen de Rijswijkse sociale huisvesting is te vaak het ondergeschoven kindje. Zo ontvangt Woningbouwvereniging Rijswijk Wonen bijvoorbeeld al jaren een dikke onvoldoende van de woningbouwcorporatie koepel Aedes. Om te onderzoeken hoe de inwoners van Rijswijk de menselijke maat ervaren bezoeken Annemie en Ravi (expert op het gebied van technisch beheer van huurwoningen) de huurders van sociale woningbouw in Rijswijk. Het ontbreken van de menselijke maat lijkt meer regel dan uitzondering. Ravi,en Annemie luisteren naar de inwoner én gaan samen met de inwoner aan de slag met het signaal of klacht. Zo maken zij zich hard voor de menselijke maat in de sociale huisvesting. Want een prettige leefomgeving begint thuis. En een goede leefomgeving maken we samen. Hoe ervaart u de sociale huisvesting in Rijswijk? Krijgt u goed en snel contact met de verhuurder bij reparatieverzoek(en) ? Of wacht u ook nog steeds op de opzichter of op het beloofde belletje terug ? Of heeft u andere klachten/problemen over/met de sociale verhuurder, die maar niet opgelost worden? Neem dan contact met Ravi en Annemie door middel van een PB of mail naar fractie@rijswijk.cda.nl