Kom ook naar de Informatieavond Marketing Leerdam Glasstad Op dinsdag 14 maart geeft de werkgroep Marketing Leerdam Glasstad een toelichting op het plan dat zij in het afgelopen jaar heeft ontwikkeld. U bent van harte welkom om op informele wijze kennis te nemen van ons plan en wij zijn benieuwd naar uw mening, tips en ideeën. Marketingplan Het plan bestaat uit het opzetten van een nieuwe Leerdamse onderneming die onze stad en al haar prachtige culturele en toeristische attracties gaat promoten. De promotie van 'Leerdam Glasstad aan de Linge' zal gaan via een promotiehuis in de binnenstad en een nieuwe toeristische website. Maar de centrale gedachte van de werkgroep is dat Leerdammers zelf de beste ambassadeurs zijn voor Leerdam! Daarom vragen wij u om langs te komen in het Hofje om uw mening te geven over de toeristische ontwikkeling en kansen voor Leerdam. Presentaties De werkgroep Marketing Leerdam Glasstad zal zich op informele wijze presenteren via 4 marktkramen in de trouw- en raadszaal van het Hofje. Bij de marktkramen nodigen wij u uit om mee te denken over bijvoorbeeld de huisvesting van het promotiehuis en het marketing- en communicatieplan van Leerdam. Wij zijn ook op zoek naar Leerdammers die in de toekomst een bijdrage willen leveren aan onze plannen en we zijn op zoek naar vrijwilligers die willen meedraaien in het toekomstige promotiehuis van Leerdam Glasstad in de binnenstad. Van Dijkpark naar Stadspark Op de bijgaande foto ziet u onze Glazen Toren die met uw hulp is gerealiseerd. Een droom van ons als werkgroep is dat in het toekomstige Stadspark bij de Glasblazerij en bij de Jachthaven De Oude Horn opnieuw een iconisch kunstwerk wordt gerealiseerd. Via een prijsvraag willen wij de Leerdammer uitdagen om hiervoor creatieve ideeën aan te dragen. Tot op 14 maart in de trouw- en raadszaal in het Hofje vanaf 19.30 uur.