Het gesprek dat we vandaag hadden met het KCC (KLant Contact Centrum) over het nummer 14036 verliep naar wens. We werden daar hartelijk ontvangen in het stadhuis. Wij hebben de problemen aangegeven waar mensen tegenaan lopen en dat een ieder het vervelend vindt dat met een te lange keuze menu heeft en waardoor men dus langer moet wachten. Ook hebben we het gehad over dat men zich soms niet serieus genomen voelt en dat men vaak niet terug wordt gebeld, bij een terugbelverzoek. Toen ze aangaven, hoe wij het als GLP graag zouden willen zien, kon men zich daar toch goed in vinden. Er wordt nu gekeken naar een spraakcomputer en wat daarvan de eventuele kosten kunnen zijn. Als men de vraag heeft ingesproken, krijgt men gelijk de afdeling die antwoord kan geven op de gestelde vraag. Ook krijgen we een uitnodiging bij de testperiode en daar nemen we graag wat mensen mee zoals uit de GGZ om te testen of het ook voor die mensen op de juiste manier werkt. Het was dus vooral een geslaagde ochend! Het volgende op onze agenda staat nu, dat wij willen kijken of er een kleine balie terug kan komen in het stadhuis, zodat het stadhuis weer voor een ieder toegankelijk kan zijn en worden. Heeft U ook iets waar u tegen aan loopt, ga dan naar ons meldpunt en vul daar het formulier in: https://groenliberalepartij.nl/meldpunt/ Wij houden u op de hoogte!