Afgelopen woensdag hebben Proud Nederland, RedUmbrella en PIC een nieuwe campagne gelanceerd. De campagne zet zich in voor de normalisering van sekswerk. De “Sekswerk is Werk" campagne laat zien dat anno 2019 sekswerkers nog steeds moeten strijden voor het recht op zelfbeschikking en rechten die ze beschermen in plaats van criminaliseren. Zeker nu in Amsterdam het debat over de wallen en Sekswerk is losgebarsten, is het belangrijk dat we naar de stemmen van de sekswerkers luisteren. Amsterdam BIJ1 steunt de campagne "Sekswerk is Werk" en zal na de zomer reageren op de 4 scenario's die Burgemeester geschetst heeft. https://www.facebook.com/449353651938052/posts/1195977573942319/
Unieke publiekscampagne ‘sekswerk = werk’ in Amsterdam vanmorgen gepresenteerd. Vanaf woensdag 24 juli 11.00 zal er gedurende 2 weken via digitale abri’s in de binnenstad van Amsterdam, een unieke campagne gevoerd worden die de maatschappij oproept om sekswerk als werk te erkennen. Kon je er vanmorgen niet bij zijn? De poster is te zien* in digitale abri’s op de volgende locaties: 1) achterkant CS west ter hoogte van pont langs het fietspad. poster aan 1 zijde: kant KvK 2) voorkant CS ter hoogte van tramlijn 26. poster aan 1 kant: zijde centrum 3) kop Damrak ter hoogte van Victoria hotel. poster aan 1 kant: zijde CS 4) einde Damrak ter hoogte van zebrapad naar hoofdingang Bijenkorf. poster aan 1 kant: zijde Dam. 5) achterkant Paleis Dam ter hoogte van de AH. poster aan 1 kant: zijde paleis. * De poster is elke 60 seconden gedurende 10 seconden zichtbaar.