Nieuws van politieke partijen over CDA inzichtelijk

3 documenten

CDA blij met tevredenheid Briellenaren over dienstverlening

CDA CDA Brielle 12-03-2018 12:40

Gemeente Brielle heeft onlangs een cliëntervaringsonderzoek Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) over 2016 gehouden. De resultaten laten zien dat cliënten in Brielle de dienstverlening vanuit de Wmo als positief ervaren. Het CDA Brielle heeft altijd benadrukt de dienstverlening WMO als belangrijk te zien. CDA wethouder Wilbert Borgonjen is hiervoor sinds het begin van de WMO in 2007 verantwoordelijk. Het onderzoek gaat in op thema’s als het contact met de gemeente, de hulpvraag van de cliënt, het ontvangen van ondersteuning en het effect hiervan. Uitkomsten van het onderzoek worden vergeleken met andere gemeenten.

CDA blij met tevredenheid Briellenaren over dienstverlening

CDA CDA Brielle 12-03-2018 12:40

Gemeente Brielle heeft onlangs een cliëntervaringsonderzoek Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) over 2016 gehouden. De resultaten laten zien dat cliënten in Brielle de dienstverlening vanuit de Wmo als positief ervaren. Het CDA Brielle heeft altijd benadrukt de dienstverlening WMO als belangrijk te zien. CDA wethouder Wilbert Borgonjen is hiervoor sinds het begin van de WMO in 2007 verantwoordelijk. Het onderzoek gaat in op thema’s als het contact met de gemeente, de hulpvraag van de cliënt, het ontvangen van ondersteuning en het effect hiervan. Uitkomsten van het onderzoek worden vergeleken met andere gemeenten.

CDA blij met tevredenheid Briellenaren over dienstverlening

CDA CDA Brielle 12-03-2018 12:40

Gemeente Brielle heeft onlangs een cliëntervaringsonderzoek Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) over 2016 gehouden. De resultaten laten zien dat cliënten in Brielle de dienstverlening vanuit de Wmo als positief ervaren. Het CDA Brielle heeft altijd benadrukt de dienstverlening WMO als belangrijk te zien. CDA wethouder Wilbert Borgonjen is hiervoor sinds het begin van de WMO in 2007 verantwoordelijk. Het onderzoek gaat in op thema’s als het contact met de gemeente, de hulpvraag van de cliënt, het ontvangen van ondersteuning en het effect hiervan. Uitkomsten van het onderzoek worden vergeleken met andere gemeenten.

Zie je content die volgens jou niet op deze site hoort? Check onze disclaimer.