Er is veel te doen over citymarketing. Meer of minder toeristen en hotelkamers en wat voor stad is Den Bosch nou? Meest Gastvrije Stad, Toonaangevende Datastad, Cultuurstad van Het Zuiden... 🤔
Steden als Amsterdam ondervinden de keerzijde van citymarketing met een onleefbare binnenstad tot gevolg. Investeer in een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor cultureel ondernemers, een gevariëerd aanbod (#denboschheefthet) en aantrekkelijke openbare ruimtes, in plaats van een marketingcampagne gericht op dagjesmensen en toeristen.
Lees ons standpunt op de website 👇
https://www.debosschegroenen.nl/2019/06/18/citymarketing-duurzame-keuzes-maken/
Citymarketing? Duurzame keuzes maken.Er is veel te doen over citymarketing. Meer of minder toeristen, meer of minder hotelkamers. En ondertussen vraagt het stadsbestuur zich af wat voor stad Den Bosch nou eigenlijk moet zijn? De meest Gastvrije Stad, Toonaangevende Datastad, Cultuurstad van Het Zuiden. Of toch het liefst allemaal en te...