The municipality and international bus company FlixBus have agreed on relocating the temporary bus station from the Groene Loper, behind the station, to the more central Maasboulevard, making it much easier for everyone to travel cheaply and sustainably across all of Europe. Follow the link below for more information:
6 documenten
Meer treinen, minder vliegen! - ...
GroenLinks Maastricht 20-02-2019 17:04
Maak van de trein de goedkoopste én makkelijkste optie voor reizen tot 750 km. Teken de petitie.
Vandaag heeft Aleida Berghorst ...
PvdA Maastricht 23-11-2018 16:00
Vandaag heeft Aleida Berghorst vragen gesteld aan Gedeputeerde Hubert Mackus over de slechte dienstverlening op de Maaslijn van Arriva Nederland, en specifiek om te kijken naar een tijdelijke oplossing. Wij blijven natuurlijk niet wachten, dus in december gaan we zélf alvast op onderzoek uit. Meer info volgt!
De gemeente heeft met o.a. de NS ...
PvdA Maastricht 30-08-2018 16:37
De gemeente heeft met o.a. de NS drastische plannen voor de spoorwegovergang en de tunnel. Wat vind jij van deze ambities? PvdA Maastricht hoort graag jouw mening, zodat we die kunnen betrekken in onze besluitvorming. Lees hier meer over de plannen: https://tinyurl.com/ybpcx86d
Actie #d66diefstalproof Net als in ...
D66 Maastricht 08-03-2018 07:21
Actie #d66diefstalproof Net als in veel andere Nederlandse studentensteden groeit het aantal fietsendiefstallen in Maastricht, en dus is het tijd voor actie om het probleem onder de aandacht te brengen. De Maastrichtse afdeling van D66 deelde daarom gistermiddag - in de regen - antidiefstalstickers uit voor de entree van de nieuwe fietsenkelder bij het station in Wyck. De partij pleit voor meer stallingen, het terugdringen van het aantal diefstallen en de aanpak van heling van gestolen rijwielen. foto rob oostwegeL
Waarom we deze tram niet meer moeten ...
PvdA Maastricht 07-03-2018 08:37
Waarom we deze tram niet meer moeten willen: https://maastricht.pvda.nl/nieuws/de-tram/
De Partij van de Arbeid was en is voor een verbinding van Hasselt tot aan het station in Maastricht. Voor de stad en de regio zagen we onbetwist de voordelen: een regionale verbinding – tot aan het station, sterker nog, met uitzicht tot zelfs vérder: een tram die ooit zou doorrijden tot Randwyck....