Nieuws van politieke partijen over D66 inzichtelijk

5 documenten

Big tech op het matje

D66 D66 Nederland 02-02-2022 15:40

D66-Kamerlid Lisa van Ginneken: “Polarisatie en radicalisering zijn geen verdienmodel. Daarom willen wij social mediaplatforms als Facebook en Google aan de tand voelen. Zij gebruiken ondoorzichtige algoritmes die bepalen welke artikelen of filmpjes wij dagelijks te zien krijgen. Ook schotelen ze informatie voor met als enige doel ons langer en intensiever op hun platform houden. Informatie waar we heel boos of blij van worden. Niet altijd neutrale informatie dus. Op die manier kunnen ze ons platgooien met advertenties.”

Het belang van call center diensten

D66 D66 Ridderkerk 06-01-2022 04:00

Het belang van call centers draait om de beschikbaarheid die kan worden geboden aan de klant, dat wil zeggen, 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Dat wil zeggen, altijd, zelfs wanneer jouw bedrijf gesloten is voor vakantie. Het belangrijkste doel is vragen van klanten te beantwoorden, hen te helpen bij problemen of ongemakken en hen optimale oplossingen te bieden.

De implementatie van een nieuwe dienst binnen een bedrijf betekent een verbetering van de activiteiten; bijna elke dienst heeft echter voor- en nadelen. Door een call center uit te besteden, kunnen bedrijven veel problemen achter zich laten en hun administratie in verschillende aspecten verbeteren, maar ze kunnen ook met enkele problemen worden geconfronteerd. Voor meer informatie kun je hier met de belastingdienst contact opnemen. Daarom is het belangrijk de voor- en nadelen van telefonische ondersteuningsdiensten in overweging te nemen:

Snelheid en objectiviteit

Een klant te woord staan via de telefoon is sneller dan hem fysiek te woord staan; de wachttijden zijn korter en de werknemers zijn objectiever bij het oplossen en behandelen van problemen.

Innovatie

Het leveren van een snelle en efficiënte service verbetert het imago van het bedrijf door het een status van ernst en betrokkenheid te geven.

Kwaliteit

Het registreren van gesprekken via applicaties om ze periodiek te analyseren vergroot de mogelijkheden van het bedrijf om aspecten te verbeteren die de klanten niet tevreden stellen.

Beschikbaarheid

Het hebben van een gespecialiseerde dienst voor elke afdeling gedurende de hele week en 365 dagen per jaar maakt het mogelijk om contact op te nemen met het bedrijf zonder vertragingen en beperkingen.

Uitbreiding naar internationale markten

Als een van de doelstellingen van jouw bedrijf is om uit te breiden naar nieuwe markten, is dit ongetwijfeld jouw kans

Experts tot jouw beschikking

Je zult kunnen rekenen op de beste professionals die onberispelijk zullen voldoen aan de oproepbehoeften van jouw bedrijf. Het zijn gekwalificeerde mensen die jouw bedrijf begrijpen en de verwachtingen die moeten worden bereikt. De call center supervisor zal ook het werk voor de agenten vergemakkelijken en hen controleren om te verifiëren dat zij het goed doen.

Speciale aandacht voor grotere verantwoordelijkheden

Dankzij de call center outsourcing service kun je jouw bedrijf volledig richten op de hoofdactiviteiten, waarbij je veel klantenservice kunt bieden. Dit zal bijdragen tot betere werkprestaties en dus betere resultaten.

Grote flexibiliteit

Als jouw bedrijf moet veranderen of een nieuwe markt moet betreden, of zijn assortiment producten moet uitbreiden, zal het dankzij deze dienst niet nodig zijn om het aantal werknemers te schatten dat nodig is om de werkactiviteit uit te voeren, aangezien de kosten van het call center zullen worden vastgesteld, waarbij alleen de tijd wordt betaald waarin de werknemers hebben gewerkt.

Doorgaan met klantenservice

Dankzij het feit dat de agenten het callcenter op elk moment van de dag kunnen bellen, zul je in staat zijn om 24/7 klantenservice te bieden. Dit zal jouw bedrijf het imago doen winnen.

Responsiviteit in tijden van hoge vraag

Call center outsourcing zal jouw bedrijf in staat stellen om aan de hoge vraag van de sterkste maanden te voldoen, evenals aan periodes van minder vraag, zonder enige extra inspanning.

Lees ook: 3 Redenen om een event planner te huren

5 Voordelen van een Call Center

D66 D66 Ridderkerk 05-12-2021 10:00

Callcenters zijn gespecialiseerde afdelingen die bestaan om grote aantallen oproepen voor een bedrijf te behandelen, of dat nu oproepen van de klantendienst zijn, de belastingtelefoon, nieuwe patiënten screenen, of diverse andere diensten. Call center-medewerkers richten zich op rollen binnen het bedrijf, en de gespecialiseerde opleiding stelt agenten in staat om relevante informatie te verkrijgen die het bedrijf kan helpen bij toekomstige interacties. Callcenters zijn een veelgebruikt en ongelooflijk waardevol instrument, maar er zijn veel voordelen van een callcenter die niet iedereen ziet.

Lagere kosten

Als je besluit jouw callcenter uit te besteden of door een apart bedrijf te laten runnen, betaal je alleen voor de tijd die agenten aan jouw telefoontjes besteden plus de operationele kosten. Dit systeem is aanzienlijk goedkoper dan het runnen van jouw call center in-house, maar je kunt ook jouw eigen call center runnen. Als je jouw call center wilt runnen, betaal je nog steeds niet zo veel als je zou betalen voor gespecialiseerde of geschoolde arbeid, aangezien de meeste call centers bestaan uit entry-level werknemers. Callcenters zijn populaire banen voor studenten die ervaring willen opdoen in een bedrijfstak, wat ook de kosten voor jou laag houdt.

Verhoogde klanttevredenheid

Een betrouwbaar callcenter maakt gebruik van afgebakende rollen om ervoor te zorgen dat alle problemen voldoende worden behandeld; als een klant belt, praat hij met een vertegenwoordiger die voldoende informatie heeft om het probleem op te lossen of iemand te vinden die dat wel heeft. Hoe bekwamer en efficiënter een callcenter is, hoe beter de ervaring van de klant zal zijn. Lage wachttijden, een eenvoudige telefoonlijn, goed geïnformeerde agenten en nog veel meer maken de klantervaring beter. Wanneer de klantervaring beter is, zullen jouw klanten waarschijnlijk loyaal worden aan jouw merk.

Verkoop verhogen

Wanneer bedrijven hun eigen telefoontjes afhandelen of een voicemail om klanten op te vangen, missen ze tot 90% van de gesprekken. Veel klanten laten gewoon geen voicemail achter of wachten lang in de wacht om een vertegenwoordiger te spreken, wat betekent dat jouw bedrijf omzet misloopt. Een speciaal callcenter zorgt ervoor dat je die oproepen niet mist en dat je alle kans krijgt om die oproepen om te zetten in verkopen. Je kunt een callcenter ook alleen gebruiken voor overloopgesprekken wanneer jouw werknemers het al druk hebben, zodat je niet voortdurend betaalt voor een oproepdienst die je niet altijd nodig hebt.

Concurrentievoordeel

Als jouw concurrent een zakelijk telefoonnummer heeft dat bemand wordt door 24/7 agenten in vergelijking met jouw kantoornummer dat geen uren of tijdzone vermeldt, zullen de meeste klanten voor jouw concurrent kiezen. Het is niet genoeg om een goed product te verkopen; je moet ook jouw klanten ondersteunen. Het toevoegen van een call center aan jouw bedrijf helpt jouw bedrijf op te vallen door klanten te vertellen dat je om hen geeft en wat er gebeurt na het kopen van een product. Een klant zal eerder bereid zijn een grote aankoop bij jouw bedrijf te doen als hij vertrouwen heeft in jouw klantenondersteuning in vergelijking met jouw concurrentie.

Bespaart geld

Het klinkt misschien duur om een call center in te huren wanneer je direct een paar mensen zou kunnen inhuren om jouw oproepen te beheren, maar dat is niet het geval. Met callcenters voor gedeelde diensten betaal je alleen voor de minuten of uren dat de agenten de oproepen van jouw bedrijf behandelen. Het inhuren van een callcenter om jouw oproepen 24/7 te monitoren is vaak goedkoper dan het inhuren van één persoon om jouw oproepen fulltime te behandelen. In plaats van de salarissen, voordelen, apparatuur en andere behoeften van één persoon te betalen, kun je een callcenter inhuren om hetzelfde werk te doen voor minder geld.

Lees ook: Wat zijn de voordelen van akoestische panelen?

Zie je content die volgens jou niet op deze site hoort? Check onze disclaimer.