Nieuws van politieke partijen over VVD inzichtelijk

67 documenten

Enquête tweede supermarkt Zevenhuizen

VVD VVD Zuidplas 11-02-2021 10:27

Op 13 februari verspreidt de VVD-fractie huis-aan-huis een brief in Zevenhuizen. 

Hierin roepen we de inwoners op een vragenlijst in te vullen met als doel de behoefte in kaart te brengen voor de realisatie van een tweede supermarkt in Zevenhuizen. 

Hoe kijkt u tegen een mogelijke tweede supermarkt aan? En waar zou deze dan moeten komen? 

Link naar de enquête --> KLIK HIER VOOR DE VRAGENLIJST

Verkeersveiligheid in Venlo in gedrang?

VVD VVD Venlo 01-09-2020 06:05

De zomervakantie zit er weer op, de scholen zijn weer begonnen. Kortom het is weer drukker op de Venlose wegen en langzamerhand worden de dagen weer korter en het weer wisselvalliger. Een “gevaarlijke” cocktail die de verkeersveiligheid onder druk zet.

https://venlo.vvd.nl/nieuws/40571/verkeersveiligheid-in-venlo-in-gedrang

De VVD-Venlo is van mening dat een wegbeheerder alles in het werk moet stellen de verkeersveiligheid met maximale inspanningen te garanderen. De gemeente Venlo heeft de afgelopen 10 jaar dan ook flink geïnvesteerd in het verbeteren van de infrastructuur voor voetgangers, fietsers en bestuurders van gemotoriseerd verkeer. Iets dat tot een jaar of twee geleden dan ook leidde tot structurele afname van het aantal ongevallen.

Helaas is deze trend doorbroken en loopt het aantal ongevallen (met voetgangs, fietsers en gemotoriseerd verkeer) in Venlo naar ons beeld toch weer op. Treffend is de afgelopen zomerperiode, waar in de maanden juli en augustus tussen de 15-20 ongevallen (veelal met letsel) te registreren viel, met als absolute dieptepunt de dodelijke ongevallen in de maanden juni-juli. Dit is voor onze raadsleden Maurice en René aanleiding tot het stellen van schriftelijke vragen aan het college van burgemeester en wethouders.

Check de bijlage voor de vragen.

HOV-bus variantenstudie

VVD VVD Ridderkerk 16-06-2020 03:12

https://ridderkerk.vvd.nl/nieuws/39902/hov-bus-variantenstudie

De VVD houdt op een verantwoorde manier van doorpakken. Wij zien echter nog steeds de spoedeisendheid niet in om het raadsvoorstel HOV-bus variantstudie vanavond te bespreken. Het tramtracé is van de baan en de subsidie-aanvraag bij de MRDH kan het gehele jaar door. Vanwege de omstandigheden zijn slechts 15 raadsleden aanwezig en het betreft toch een voorstel, waar vele miljoenen mee zijn gemoeid.

Bij een goed openbaar vervoer zijn veel mensen gebaat. Een railverbinding had daarbij zeker geholpen. In de plaats daarvan willen we als Ridderkerk investeren in Hoogwaardig Openbaar Vervoer. Dit HOV zou o.a. moeten leiden tot forse toename in regionale bereikbaarheid, verbeterde reistijd en meer comfort. Voor de verwezenlijking van deze doelen moeten we echter diep in de buidel tasten en de vraag daarbij is of de genoemde doelen wel behaald kunnen worden.

Voor de eerste fase is ongeveer 4,5 miljoen euro nodig, waarbij ervan uitgegaan, en als voorwaarde wordt gesteld, dat de Metropoolregio Rotterdam-Den Haag eveneens zo’n 4,5 miljoen investeert. Dit laatste is echter nog niet zeker. En wat krijgen hiervoor terug? Twee HOV-lijnen en een geschatte tijdwinst door Ridderkerk van enkele minuten. Die tijdwinst is alleen mogelijk, wanneer alle benodigde aanpassingen gedaan kunnen worden en er geen files staan/opstoppingen zijn.

Helaas kan er ook niet gegarandeerd worden, dat alle buslijnen binnen Ridderkerk behouden blijven en de loopafstand naar bushaltes kan door de nieuwe lijnvoeringen een stuk groter worden. Er wordt aangegeven dat het aantal reizigers door de verbeteringen met 12-15% kan groeien. Op de vraag hoeveel passagiers, die in Ridderkerk van het openbaar vervoer gebruik maken, dat in absolute aantallen zijn, blijft men het antwoord schuldig. Dat hangt van zoveel factoren af, dat men geen absolute getallen kan noemen. De percentuele reizigersgroei zullen we dan maar als aanname beschouwen.

De VVD heeft grote vraagtekens of de forse investering voor een zeer beperkt aantal minuten tijdwinst, enig extra comfort, een beperkt aantal extra passagiers en de bijkomende nadelen, de moeite waard is. Waarbij ook nog in ogenschouw genomen moet worden, dat op de langere termijn investeringen van maar liefst tussen de 23 en 28 miljoen euro nodig zijn, wanneer de snelheid, regelmaat en betrouwbaarheid van de HOV lijnen niet langer gegarandeerd kunnen worden.

Gezien alle onzekerheden in de plannen en de nog onbekende (financiële) gevolgen van de corona crisis vindt de VVD de investeringen buiten proportie en is daarom tegen het raadsvoorstel.

Bouwend Haarlem organiseerde een bijeenkomst

VVD VVD Haarlem 12-02-2020 09:16

Bouwend Haarlem organiseerde een bijeenkomst om van gedachten te wisselen over de “Mobilitietstransitie”. Twee experts vertelden hun verhaal.

https://haarlem.vvd.nl/nieuws/38317/bouwend-haarlem-organiseerde-een-bijeenkomst
Samen Bouwen aan BereikbaarheidMooie historische steden, een rustiek polderlandschap en een ruim werkaanbod: de Metropoolregio Amsterdam (MRA) is een aantrekkelijke en veelzijdige regio. Ruim 2,4 miljoen mensen wonen hier. De economie groeit flink en dat trekt nóg meer bedrijven en mensen aan. Tussen 2017 en 2040 komen er zelfs nog 250.000 woningen bij.Deze verstedelijking biedt kansen, maar heeft ook een schaduwzijde. De wegen en het openbaar vervoer hebben hun grenzen al bijna bereikt. De uitdaging is om in deze dynamiek een aantrekkelijk woon- en vestigingsklimaat te behouden. Dat lukt alleen door goed samen te werken. Daarom slaan Rijk en MRA-regio de handen ineen met het programma Samen Bouwen aan Bereikbaarheid.Aldus programmamanager Lennart Salemink. Niet onverwacht, maar toch een beetje teleurstellend was dat er nog geen concrete plannen zijn voor een Kennemertunnel of een Lightrail naar Schiphol en de Zuidas. De focus voor onze directe omgeving ligt op dit moment op het Rottepolderplein.Het programma Samen Bouwen aan Bereikbaarheid bepaalt de ambities voor bereikbaarheid tot 2040 en werkt deze uit in een stappenplan. Met prioriteiten, maatregelen en een heldere taakverdeling, zodat duidelijk is langs welke weg de komende jaren vooruitgang wordt geboekt. Joris en ik hebben bij Lennart nog een keer onze wensen onder de aandacht gebracht. We wachten af!Mobility as a ServiceRaymond Gense van “Pon Next Urban Mobility” vertelde over Mobility as a Service, kortweg MaaS. Pon is bekend van Volkswagen en natuurlijk als importeur van uw Lamborghini, maar is ook producent van fietsen en eigenaar van Greenwheels.Het begrip MaaS wordt momenteel gebruikt als een soort verzamelnaam voor een verscheidenheid aan technologische oplossingen rondom multi modaal reizen. Volgens Gense is er dringend behoefte aan een meer concrete invulling van het begrip MaaS. De aankomende periode zal daarom gebruikt moeten worden om de eerste MaaS-achtige oplossingen in Nederland operationeel in gebruik te nemen. Hierdoor raken alle betrokken stakeholders meer vertrouwd met de praktische en operationele aspecten van een MaaS oplossing. Daarnaast geven pilot projecten het inzicht in de eerste ervaringen van reizigers, op basis waarvan MaaS weer kan worden doorontwikkeld.Er zijn veel mogelijkheden, maar de eindgebruiker van een MaaS oplossing moet de noodzaak om zijn mobiliteitsgedrag te veranderen echt daadwerkelijk inzien om MaaS succesvol te laten zijn, bijvoorbeeld in een verkorting van de reistijd, een financiële besparing of een meer plezierige ervaring waarbij verschillende modaliteiten naadloos op elkaar aansluiten.MaaS-achtige oplossingen zullen volgens Gense in de aankomende 5-10 jaar steeds verder worden doorontwikkeld tot een punt waarop mobiliteit in grootstedelijke gebieden dermate collectief beschikbaar is, dat de stedelijke inwoner ook zonder het bezit van eigen voertuigen efficiënt kan reizen. Hij ziet daarbij meerdere MaaS oplossingen voor zich die onderling verbonden zijn. En dat onderling verbinden is één van de grote uitdagingen. En ook logistiek zijn er uitdagingen. Zo zijn er mensen die een elektrische auto leasen, maar in de schoolvakantie willen die allemaal tegelijk een stationcar met benzinemotor om naar de wintersport te gaan. En waar haal je die auto’s dan vandaan? Kortom, er zal nog heel wat water door het Spaarne stromen voor we allemaal onze auto hebben vervangen door een mobiliteitspas.

3e ontsluitingsweg

VVD VVD Edam-Volendam 24-01-2020 04:02

De aanleg daarvan is weer een stap dichterbij gekomen! Het is alweer even geleden dat ik een stukje schreef. Het Kerstreces en een vakantie zaten er tussen. Maar inmiddels draait alles weer op volle toeren. De hoogste tijd voor een nieuwe ‘thema van de week’ dus. En het ging ergens over deze week!

https://edamvolendam.vvd.nl/nieuws/38086/3e-ontsluitingsweg

Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te horen, is dat zowat de hele regio geïnteresseerd is in onze aanpak van de Omgevingsvisie. Wij kozen voor een zeer uitgebreid participatietraject, met betrokkenheid van jong tot oud, een mobiel praathuis, een spel-aanpak over de toekomst van Edam-Volendam.

En nu worden nu regelmatig gevraagd om bij anderen te komen vertellen over onze aanpak en onze aanpak vindt daar navolging. Een mooi compliment! Zeker voor de betrokken ambtenaren die hier hard aan hebben getrokken. Ondertussen krijgen we een grotere rol in de regio. Zo schuiven we aan in de Regiegroep van de Metropoolregio Amsterdam en gaan we naast Economie, nu ook een trekkersrol vervullen bij het thema Landschap. Daardoor krijgen we meer zicht en grip op de kansen en bedreigingen.

Maar het grootste nieuws is wat mij betreft de mondelinge deal met Scholtens. Zij hebben gezegd ons bod onverkort te accepteren, voor de aankoop van de laatst benodigde stukken grond voor de 3e ontsluitingsweg. Dat gaan we zo snel mogelijk zwart op wit vastleggen. Dat betekent dat onteigening dan niet meer nodig is en dat het risico op vertraging een stuk kleiner is geworden! Het kan ons denk ik ook een stap dichter bij woningbouw in de Lange Weeren brengen.

En dan zijn we er nog niet. Deze week was er ook een inloopbijeenkomst over de kermis in Volendam in 2020. Het verliep soms wat rommeling, maar iedereen kon zijn vragen kwijt. Die vragen gingen meer over taxi’s bijvoorbeeld, dan over de kermisopstelling zelf. Dat klinkt goed. Wat de kermis betreft, verandert er aan het gebied rondom de Conijnstraat niets.

En ook op het Europaplein, in de Zeestraat en op het AMVO-terrein blijft de kermis. Om alle attracties kwijt te kunnen, komt er een stukje Julianaweg bij, namelijk aan 1 kant van de weg, tussen de Zeestraat en de Bokkingstraat. Zodra dat kan, zullen we bekend maken hoe de opstelling ongeveer gaat worden.

En dan is er nog de markt in Volendam. Deze warenmarkt heeft een tijdje in de Populierenlaan gestaan. Dat was zowel economisch als qua openbaar vervoer geen blijvende situatie. Nadat de markt terug was gekeerd in de Zeestraat en op het Europaplein, kwamen ook de klachten over het aanzicht (op de achterkant) van de markt weer terug.

Vanaf volgende week wordt de opstelling van de markt daarom anders. In de Zeestraat komen kramen tegenover elkaar. Daardoor ontstaat er deze zomer ook ruimte voor terrassen op het Europaplein. Het AMVO-terrein blijft straks bereikbaar via de Zeestraat. En de parkeergarage onder Havenhof blijft bereikbaar via de Bokkingstraat. En wie weet zijn we er daarmee nog niet. Want rondom het Europaplein ontstaan steeds meer ideeën en initiatieven. Ook voor evenementen. Aan de animo ligt het niet!

Wim RunderkampWethouder

Betere en veiligere wegen met geld uit Den Haag

CDA CDA VVD PvdA Peel en Maas 16-01-2020 15:28

Betere en veiligere wegen met geld uit Den Haag Op initiatief van CDA Peel en Maas brachten we enkele weken geleden samen met Lokaal Peel en Maas, VVD en AndersNu een motie in om te komen tot een Noord-Limburgs bidbook over infrastructurele investeringen in de regio Noord-Limburg. Limburg staat namelijk voor grote infrastructurele uitdagingen, waaronder de grote verkeerstoename in onze gemeente op de A67. Door files op de A67 staan er regelmatig wegen in Peel en Maas vast en worden ze gebruikt als omleidings- of sluiproute. Daardoor loopt het verkeer vast in onze dorpen. Denk aan de N562, N273, N275, N277 en N279. Recentelijk werd bekend dat er een half miljard euro vanuit Den Haag naar de Nederlandse infrastructuur gaat, waarvan 100 miljoen naar de wegen tussen Eindhoven en Nijmegen. Deze problemen met de infrastructuur in Noord-Limburg vragen om een voortvarende aanpak en Peel en Maas moet daarin samen met andere Noord-Limburgse gemeenten een rol pakken. De motie riep op om samen met de Noord-Limburgse gemeenten een bidbook op te stellen met een prioriteitenlijst van infrastructurele projecten en deze aan te bieden aan de provincie Limburg en het Rijk. Daarbij moet ook worden gekeken naar alternatieve vormen van vervoer. Het bidbook moet worden gepresenteerd tijdens het eerstvolgende regio-overleg en krachtig onder de aandacht worden gebracht in Den Haag en de Tweede Kamer. Tijdens de stemming steunde PvdA/GL de motie ook nog. Daardoor steunde de gehele gemeenteraad de motie. Ook het college omarmde de motie. Het CDA Peel en Maas volgt het college hoe zij de motie gaat uitvoeren. Roel Boots en John Timmermans, raadsleden CDA Peel en Maas

Gratis openbaar vervoer voor alle ouderen blijft!

EVB (Echt voor Barendrecht) EVB (Echt voor Barendrecht) D66 VVD CDA Barendrecht 12-11-2019 22:02

Bron: https://wiki.ovinnederland.nl/

Na wekenlang onzekerheid ging de kogel vanavond door de kerk: het gratis openbaar vervoer voor alle ouderen in Barendrecht blijft. De coalitiepartijen CDA, VVD en D66 kozen er uiteindelijk niet voor om dit gratis openbaar vervoer in te perken. Echt voor Barendrecht (EVB), de architect van dit gratis openbaar vervoer, is blij met dit besluit.

Fractievoorzitter Lennart van der Linden: “We hebben de afgelopen weken fel oppositie gevoerd tegen dit voorstel van het college. Mede door onze inzet, maar vooral door de inzet van de ouderen die massaal naar de laatste commissievergadering kwamen en zich lieten horen over het voornemen om het OV voor ouderen te schrappen, is dit voorstel nu van tafel.”

De coalitiepartijen namen overigens nog wel een gezamenlijke motie aan om te onderzoeken of het gratis openbaar vervoer op termijn kan worden afgeschaft. Dit zou dan samenhangen met de komst van Automaatje, een chauffeursdienst voor ouderen die draait op vrijwilligers. EVB is ook blij met dit vrijwilligersinitiatief, maar ziet dit als aanvulling op het gratis openbaar vervoer. Van der Linden: “We vieren vandaag het besluit dat het gratis openbaar vervoer voor ouderen blijft, maar met het onderzoek dat het college nu gaat doen, komt het volgend jaar wellicht weer ter discussie. Wij zijn er in ieder geval duidelijk over: het gratis openbaar vervoer voor ouderen moet blijven.”

Algemene Ledenvergadering steunt deelname aan College Zaanstad | Zaanstad

GroenLinks GroenLinks D66 ChristenUnie PvdA VVD CDA Zaanstad 27-10-2019 00:00

Op zaterdag 26 oktober hebben de leden van GroenLinks in een ALV deelname aan het college van Zaanstad, als ook de voordracht van Wessel Breunesse als kandidaat wethouder, ondersteund.

GroenLinks Zaanstad sluit samen met zes andere partijen een nieuw coalitieakkoord voor Zaanstad. De partijen zijn met elkaar het gesprek aangegaan nadat het college haar meerderheid in de gemeenteraad verloor. Het nieuwe akkoord kent een aantal belangrijke punten voor GroenLinks op het gebied van groen, schoon vervoer, de fiets, duurzaamheid en wonen. Ook levert GroenLinks een kandidaat voor de portefeuilles “Ruimtelijke Ontwikkeling, Natuur en Landschap, Milieu en Klimaatadaptatie”: Wessel Breunesse.

Over Wessel Breunesse: Wessel Breunesse (40 jaar) werkt op dit moment als bestuursadviseur bij de gemeente Haarlem. Daarvoor was hij werkzaam als bestuurder en onderhandelaar bij vakbond CNV. Breunesse is sinds 1997 lid van GroenLinks en op verschillende manieren actief geweest voor die partij. Van 2002 tot 2010 was hij raadslid en fractievoorzitter in het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer. Binnen GroenLinks Zaanstad is hij sinds 2013 actief binnen het bestuur en de fractie, waardoor hij goed bekend is met de Zaanse politiek. Samen met zijn vrouw en twee kinderen woont hij in ’t Kalf.

Wessel Breunesse: “De stad groeit. Er is een enorme behoefte aan betaalbare woningen. Tegelijkertijd liggen er enorme kansen om wijken duurzaam, groen en klimaatbestendig te maken. Ik heb er ontzettend veel zin in om hier samen met de andere partijen en de stad aan te gaan werken.”

GroenLinks Zaanstad is blij met de voordracht. Omdat hij de Zaanstreek en haar politiek goed kent, ervaren is met het werken in een complexe bestuurlijke omgeving en geruime tijd actief is voor de partij.

Coalitie akkoord: Duurzaam, schoon en groen

Er zijn 7 partijen die een coalitieakkoord sluiten (GroenLinks, D66, PvdA, CDA, ChristenUnie, VVD en Rosa). Daarnaast hebben de SP en Democratisch Zaanstad op een aantal onderwerpen een inbreng gegeven. GroenLinks Zaanstad is tevreden met het proces en de uitkomst. Een aantal voor GroenLinks belangrijke punten worden toegevoegd aan het coalitie akkoord, zoals de fietscoördinator, schoon vervoer en een Zaanse groennorm.

Fractievoorzitter Romkje Mathkor: “We hebben intensief met de andere partijen gesproken en voelden veel steun om Zaanstad voor te bereiden op een duurzame toekomst. Ruim baan voor de fietser, betere plannen voor schoon vervoer, en genoeg groen in de buurt voor iedereen.”

Doorrijden!

VVD VVD CDA PvdA Apeldoorn 14-10-2019 05:06

Aan het eind van de vorige eeuw begon het verkeer in Apeldoorn op veel punten vast te lopen. De VVD vond (en vindt) dat een goede doorstroming op de ring en hoofdwegen van Apeldoorn essentieel is. Daarom luidde de titel van het verkiezingsprogramma in 2002: Doorrijden!

https://apeldoorn.vvd.nl/nieuws/36805/doorrijden

© De Stentor

Een van de punten in het programma was de ondertunneling van het spoor in de Laan van Osseveld. In de jaren vanaf 2002 tot nu heeft de VVD via vragen en moties continu aandacht gevraagd voor de ondertunneling. In de raadsperiode 2006-2010 kwam de PvdA met een BLOG waarin geklaagd werd over de grote wachttijden voor het spoor in de Laan van Osseveld en de Laan van Erica. VVD-raadslid Sytse Wiering zag zijn kans schoon en diende een motie in om de ondertunneling snel te regelen. Helaas draaide de PvdA en ook het CDA was tegen.

Het sentiment in politiek Apeldoorn veranderde toen er vanuit Den Haag een potje kwam om conflicten tussen de auto en het spoor op te lossen. Het grote aantal onveilige spoorwegovergangen in Nederland was de grootste aanleiding om dit potje te creëren. In goede samenwerking met VVD-statenlid Anja Prins heeft Sytse bij de provincie gepleit voor cofinanciering. De helft zou worden betaald door het Rijk, een kwart door de Provincie en een kwart door de Gemeente Apeldoorn. De VVD heeft dit resultaat naar het College van B&W gebracht met als opdracht om de ondertunneling uit te werken, En zo geschiedde. In 2022 is de tunnel gereed met 2x2 rijbanen!

Zo zie je: politiek is voor mensen met een lange adem en voor mensen die samen kunnen en willen werken. Op naar tunnels onder het spoor in de Laan van Erica en Laan van Spitsbergen. Doorrijden! 

BrengFlex flopt, reizigers staan in de kou

SP SP VVD Gelderland 12-07-2019 15:00

BrengFlex, het klonk als een sprookje en dat was het dan ook. Een privé taxiservice voor slechts € 3,65 per rit. Wie zou daar niet tevreden mee zijn? De reizigers vonden het in ieder geval geweldig. Toch trekt de Provincie Gelderland de stekker uit het flexibele OV-experiment. BrengFlex kost de Provincie € 20,- subsidie per reiziger, per rit. De SP heeft vanaf het begin gewaarschuwd voor de fabelachtig lage reiskosten van deze hoogwaardige taxiservice. Welke reiziger zou daar niet blij mee zijn? Nu moet de Provincie wel het OV-netwerk weer herstellen waarvoor BrengFlex de vervanging was.

BrengFlex heeft een kaalslag veroorzaakt in het reguliere Openbaar Vervoer in de regio Arnhem-Nijmegen. Minder rendabele lijnen werden stopgezet en de reiziger kon voortaan gebruik maken van BrengFlex. Daarvoor moest via een app een rit worden aangevraagd en voor € 3,65 werd men, alleen of in een klein groepje, door een taxibusje of auto rondgereden. Dat een privé- of groepstaxi-rit niet voor dit bedrag kan, dat was bij de start al duidelijk. Toch spendeerde de provincie Gelderland de afgelopen tweeënhalf jaar ruim 2,5 miljoen per jaar aan BrengFlex. Weggegooid geld blijkt nu.

Het geld voor BrengFlex komt uit het budget voor Openbaar Vervoer. Minder rendabele vaste lijnen werden stopgezet om geld voor BrengFlex vrij te maken. Een manier van financieren waar de SP grote vraagtekens bij heeft geplaatst. Immers, het budget voor OV kan niet voor een taxiservice worden ingezet. BrengFlex voldeed niet aan de eisen, op gebied van toegankelijkheid en opleidingsniveau van de chauffeur, die aan OV worden gesteld. Al na de proefperiode van BrengFlex werd duidelijk dat de kosten torenhoog waren. Toch zette VVD gedeputeerde Bieze haar zo gewenste flexnet voor Arnhem-Nijmegen door.

Je zou zeggen dat iedereen nu wel doorheeft dat een flexibele taxiservice, naast het bestaande OV, niet te betalen is. Maar de provincie Gelderland gaat nu, na het BrengFlex debacle, opnieuw onderzoek doen naar het opzetten van een fijnmazig flexibel vervoersnet, naast het bestaande OV. De SP heeft inmiddels schriftelijk vragen gesteld over hoe de Provincie dat binnen budget denkt te gaan doen.

De SP pleit nu voor het herstellen van de, door de invoer van BrengFelx, verdwenen buslijnen. De reiziger is hun vaste buslijn afgenomen. Met BrengFlex is hen een zeer dure worst voorgehouden en nu BrengFlex geflopt is blijft er geen Openbaar Vervoer voor hen over. Dat kan niet, zeker niet nu iedere verstandige vervoersexpert zegt dat het OV de oplossing is voor problemen met het milieu en verstopte binnensteden.

Er ligt zo’n 2,5 miljoen euro klaar om het OV in Arnhem en Nijmegen te herstellen. De gemiddelde busreiziger kost de Provincie € 1,15 per rit. Er kunnen dus ruim zeventien reizigers met een reguliere bus worden vervoerd tegen één reiziger met BrengFlex. Hier liggen kansen voor de provincie Gelderland om het OV in Arnhem en Nijmegen efficiënter en beter te maken voor méér reizigers.

 

Zie ook: Openbaar vervoer

Zie je content die volgens jou niet op deze site hoort? Check onze disclaimer.